експорт > международни изложения


New Wines of Ancient Thrace ще промотира българските вина на две от най-големите изложения в света

Българската асоциация на износителите на вино ще представи родни винопроизводители на ПроВайн Шанхай от 7 до 9 ноември и Hong Kong International Wine & Spirits Fair  от 10 до 12 ноември 2016 г.

"Истински вярваме в успеха си", коментира Галина Нифору, председател на асоциацията.


Промоционалната кампания New Wines of Ancient Thrace на Българската асоциация на износителите на вино (БАИВ) ще представи бакхусовите еликсири на родни винопрозиводители по време на изложенията ПроВайн Шанхай от 7 до 9 ноември и Hong Kong International Wine & Spirits Fair  от 10 до 12 ноември 2016 г.

През 2015 г. най-успешното винено изложение в Хонг Конг привлича 20 000 търговци от 75 страни и повече от 1060 изложители от 32 страни.

За търговците на  вино и спиртни напитки то осигурява перфектната платформа за търговия - като безмитна зона и логистичен център, от който могат да се ползват всички фирми с интерес не само към Китай, но и към цяла Азия.

Ролята на Хонконг като винен център, който е изключително важен за търговията на вино в Азия, може да се види от данните за 2015 година: общият внос на вино се увеличава с 20.9% в количествено измерение и 27.6% като стойност.

Безспорно едно от най-успешните винени изложения в Китай е ПроВайн Шанхай. ProWein Düsseldorf се провежда всяка година през месец март и е оценявано като винено изложение №1 в света. Директно продължение на това значимо събитие е изложението в Шанхай, което събира всяка година над 10 000 търговци от целия свят и най-вече от Азия.

Изложението през 2015 e привлякло 25% повече посетители спрямо 2014, като успех за това имат усилията на организаторите и промоцията на изложението във всички градове на Китай.

"Истински вярваме в успеха си", коментира Галина Нифору, председател на БАИВ, дни преди старта на кампанията. "Качеството на нашите вина, никога не е била толкова високо. Имаме всички необходими дадености, за да бъдем конкурентоспособни на тези пазари - отлично качество, добро съотношение цена/качество, интересни нови за консуматорите местни сортове, отлична модерна визия и най-вече силно мотивирани винопроизводители, които се стремят да произвеждат все по-добри вина година след година. Аз съм сигурна , че всички винарски изби, които участват в този проект, ще намерят правилния дистрибутор и ще започнат да продават своите вина на пазара в Китай.

Кампанията New Wines of Ancient Thrace гордо подчертава факта, че виното е родено по тези земи още преди 6 хиляди години. Култът към бога на Виното Дионис всъщност произхожда от Древна Тракия.

За траките виното е свещен елемент от религиозните практики. Най-известните  златни и сребърни съдове, които изобразяват ритуали на винопиене с бог Дионис, са намерени именно в земите на Древна Тракия.

Всъщност точно в Древна Тракия се е зародило винопроизводството, пренесено в различни части на Европа и света след това. Регионът се намира на една и съща  географска ширина с придобилите световна известност региони като Бордо, Южна Франция и Централна Италия.

Древните тракийски традиции, съчетани с модерните технологии в днешно време, дават блестящи резултати. Вината от местните сортове Мавруд, Мелник, Рубин, Гъмза, Димят, Червен мискет и др. нямат конкуренция.

Информация в аванс

За 2015 година България е изнесла 400 000 литра вино в Китай на средна цена 4, 47 щ.д. Това нарежда страната ни на 5-то място в света по най-висока средна цена на този толкова важен пазар, а по отношение на изнесеното вино като количество се нареждаме на 17-то място - небивал пробив, който досега не се е случвал, събщават от асоциацията.

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер