експорт > международни изложения


Силно представяне на македонската изба Стоби по време на изложението “Салон на виното”

420 фирми участваха в най-големите в страната и в Югоизточна Европа изложения в областта на хранително-вкусовата промишленост

31 компании получиха златни медали за храни и напитки.

31 фирми получиха „златни медали“ за храни и напитки на международните изложения за хранително-вкусовата индустрия, съобщиха от Интер Експо Център. 

Те бяха отличени в конкурса „Златен медал с диплом“ 2016 за качествени и оригинални пазарни продукти, представени от фирмите в изложенията Месомания, Светът на млякото, Булпек, Салон на виното и Интерфуд & Дринк.

Целта на Конкурса „Златен медал с диплом” е да се поощри и насърчи хранителния бизнес при производството и предлагането на български храни с доказани и уникални качества. 

Продуктите се оценяват от Комисия от експерти с научен и практически опит и браншовите организации, представени на изложенията. Главните критерии са - български продукти от български суровини, вкусови критерии и етикетиране.

Сред победителите от 6-те изложения са Белла България АД, Бозмов ЕООД, Виола 57 ЕООД, Хлебопроизводство и сладкарство ЕООД, Дерони ООД, Винзавод АД – Асеновград и др. 

Рекордните близо 420 фирми участваха в най-големите в страната и в Югоизточна Европа изложения в областта на хранително-вкусовата промишленост. Според организаторите посетителите на престижния форум са били около 20 хиляди. 

В рамките на изложението Българска стопанска камара (БСК), Интер Експо Център и най-голямата информационна мрежа на ЕК в подкрепа на малкия и средния бизнес Enterprise Europe Network, организираха двустранни бизнес срещи за компании в хранително-вкусовата и хотелиерската индустрия. 

120 компании от 16 държави участваха във Food4life и бяха проведени повече от 200 срещи за един ден, което превръща събитието в най-голямото в страната, коментираха от БСК. 

По техни думи преобладаващите фирми са от България - близо 80 участници, а след тях се нареждат тези от Италия, Полша и бизнес делегация от Грузия.

Тази година избата с два нови продукта - бяло вино „Жилавка“ и традиционно Розе


Вече четвърта поредна година фирма Юротим ООД, като ексклузивен представител на изба Стоби от Македония, представя винарната и нейните вина на изложението „Салон на виното“. Наред с вече добре познатите на българския пазар червени, бели и розе вина на избата, тази година бяха представени два нови продукта – бяло вино „Жилавка“ и традиционно Розе.

„Жилавка“ е бяло сухо вино от едноименния местен македонски сорт, което се приема отлично на северно-американските и западно-европейските пазари. 

Традиционното Розе е полусухо вино, купаж от известния и характерен македонски сорт Вранец и Каберне Совиньон. Предлага се в еднолитрова бутилка, както добре познатите вина „Македонско бяло“ и „Македонско червено“.

Снимка: Божидар Марков

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер