компании > непублични компании
Да налагаш с бавни стъпки своите марки вина

|
Евгени Тренчев, собственик на Домейн Мараш, пред exporter.bg за стратегията на избата
Инвестицията само в преработка на грозде и Винарска изба Домейн Мараш е около 3 млн. лв. Тези пари не включват направените инвестиции в земи и лозя.
|
“Модерна изба. Нашият слоган е: “Модерна изба от ново поколение”, в която целите ни са да правим добри продукти, насочени към потребителите”. Така Евгени Тренчев, собственик на Домейн Мараш, определи визитната картичка на избата. Лозята Имат собствени лозови масиви – около 540 дка. Те са на по 5-6 години, защото са засаждани по различно време. “Оказваме пълен контрол върху развитието на лозите и се надяваме да имаме добри години като климат”, казва Тренчев. Според него само така може да се поддържа качеството на вината, което е важно за потребителите и за една нова изба, която сега се налага на пазара. Инвестицията Компанията изпълнява проект по програмата за развитие на селските райони. Инвестицията само в преработка на грозде и Винарска изба Домейн Мараш е около 3 млн. лв. Тези пари не включват направените инвестиции в земи и лозя. Капацитетът Капацитетът на избата е голям. “Можем да обработваме около 440 тона суровина, но засега не го правим. В момента работим в порядъка на 60-70 000 бутилки”, разказва Тренчев. Стратегията И допълва, че стратегията им е с бавни стъпки да налагат своите марки на вътрешния пазар. “Не мога да кажа, че вината ни са най-уникалните, но смятам, че като контролираме лозята и всички процеси от гроздето до виното, правим добри продукти и си седим зад името”, казва собственикът на Домейн Мараш. Ценовият клас Вината на Домейн Мараш са в три ценови класа. Единият е между 5 и 6 лева, който сега ще го развиват. Другият е между 7 и 9 лева. “И високият ни сегмент, поне за нас, е между 12 и 14 лева”, уточнява Тренчев. (Цялото интервю на Димитър Дженев с Евгени Тренчев, собственик на Домейн Мараш, четете на страница Винен бизнес.) |