Анализи

коментари > анализи


Производството се справя най-добре в условията на коронакриза - през юни прави най-високия месечен скок от десетилетие

През юни 2020 г. спрямо същия месец на миналата година най-голям ръст в продукцията от българските фирми се наблюдава в производството на метали – с 31,1%, сочат данните на НСИ

Търговията на дребно с хранителни стоки, напитки и тютюневи изделия продължава да е надолу с близо една пета от обема си спрямо юни 2019 г.

>>>
 

коментари > анализи


Експерт: Българският мебелен бранш измества турските доставки и oтчacти итaлиaнcĸия мeбeлeн бизнec нaй-вeчe нa peгиoнaлнитe пaзapи

Вce пoвeчe бългapcĸи фиpми взeмaт дoгoвopи в eвpoпeйcĸи cтpaни зa цялocтнo oбзaвeждaнe основно на вepиги xoтeли, oфиcи, коментира иĸoнoмиcтът Лъчeзap Бoгдaнoв

Изнocът нa Бългapия зa EC нaмaлявa c пoчти 8% пpeз пъpвoтo пoлyгoдиe.

>>>
 

коментари > анализи


Българският износ постигна нов рекорд през 2019 г. - 33.9 млрд. щ.д.

Групите стоки с най-голям износ са електротехника и електроника, енергоносители (горива и електроенергия), машини и апарати, мед и изделия от мед. Тези 4 групи стоки формират 36% от износа ни, показва годишния анализ на БСК, изготвен от Веселин Илиев.

Най-важният пазар за български стоки през 2019 г. е Германия – 14,8% от целия ни износ, при това – с положителен търговски баланс от почти половин милиард щ.д.

>>>
 

коментари > анализи


Българските фирми се интересуват от участие в онлайн събития с цел разширяване износа на техните продукти

Те имат нужда от консултация по конкретен въпрос, свързан с външнотърговската им дейност, показва проучване на БТПП

Секторите, които са интересни за фирмите при тази онлайн активност, са: хранително-вкусова промишленост, машиностроене, химическа промишленост, търговия на дребно, ИКТ, текстилна промишленост, транспорт и логистика

>>>
 

коментари > анализи


Анкета на БТПП: 61% от фирмите очакват, че ще оцелеят, но няма да стигнат нивата преди пандемията

14% смятат, че ще достигнат нивата от преди кризата. Само за малка част (4%) кризата създава пазарни възможности и те прогнозират, че ще имат по-добри резултати от преди нея.

Негативните тенденции са налице при 6% от запитаните, които най-вероятно ще закрият фирмите.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 1 от 18
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер