Пазари

експорт > пазари


Германия най-силно привлича интереса на българския бизнес за търговия и партньорство

Турция е на второ място, а Китай и САЩ са на 3-та позиция, следвани от Великобритания, Гърция и Полша, показва анкетно проучване за бизнес пътувания в чужбина проведено от БТПП

Износът на стоки е в основата на интереса, проявен от българските фирми за сътрудничество с чуждестранни партньори, посочват 65% от анкетираните.


>>>
 

експорт > пазари


Хранително-вкусовата промишленост формира 11 % от БВП на България създаден от преработващата промишленост

През 2018 г. износът на храни е нараснал с 5 % и е на стойност 4,3 млрд. лв., а за полугодието на 2019 г. като ръст спрямо същия период за предходната година е близо 3 %

Зам.-министър Лъчезар Борисов: От началото на 2018 г. до момента МИ е сертифицирало проекти по ЗНИ на стойност 294 млн. лв.


>>>
 

експорт > пазари


България и Пакистан разширяват обхвата на сътрудничеството в областта на информационните технологии

Има възможности за задълбочаване на двустранното сътрудничество в секторите селското стопанство, туризъм, информационни технологии и съобщения, транспорт, енергетика, култура и образование и наука

Заместник-министърът на икономиката Лилия Иванова и Маруан Аяш, временно управляващ посолството на Пакистан в София са провели среща, на която са обсъдили засилване на двустранните търговско-икономически отношения.



>>>
 

експорт > пазари


Само за 2019 г. търговията на България с Република Корея се е увеличила с над 50%

Страната ни ще използва корейския опит за разработване на система за ранно предупреждение на криза в икономиката

Замесник - министър Лъчезар Борисов: Ползваме като индикатор за ранно предупреждение изменението на макропоказателите на страните от Еврозоната и ЕС като цяло, тъй като близо 70% от нашия износ е с тези страни


>>>
 

експорт > пазари


60% увеличение на българския износ за Канада

Заместник-министър Лилия Иванова: Данните за стокообменът между България и Канада бележат значителен ръст през последните години, като само за 2018 г. нарастването е в размер на 29%

В стойностно отношение износът за Канада бележи устойчива тенденция на увеличение при следните стоки: фармацевтични изделия, слънчогледови семена, оптични влакна, интегрални схеми, земеделски машини, металообработващи инструменти, сметачни машини и касови апарати, части за двигатели и козметични продукти.


>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 3 от 101
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер