Пазари

експорт > пазари


С най-голям дял в експорта ни през 2019 г. са електротехника и електроника, енергоносители, машини и апарати, мед и изделия от мед

Тези 4 групи стоки формират 36% от износа ни

Изделията на електрониката и електротехниката продължават своя експортен възход с 12% средногодишен ръст за последните пет години, докато за същия период световният внос се е увеличил с 4%. Износът на машини и апарати също се представя много добре и бележи средногодишен ръст от 10%, докато световният внос расте с 5%. Това означава, че българските производители на тези изделия са конкурентоспособни на глобалните пазари и изместват други доставчици.

>>>
 

експорт > пазари


Отбелязваме ръст и диверсификация в износа на стоки с по-висока добавена стойност през 2019 г.

Суровините и енергоносителите обаче представляват твърде голям процент от българския експорт

В секторите електроника, електротехника и машиностроене има забележителен бум в износа, който продължава вече няколко години.

>>>
 

експорт > пазари


Българският износ постигна нов рекорд през 2019 г. - 33.9 млрд. щ.д.

Групите стоки с най-голям износ са електротехника и електроника, енергоносители (горива и електроенергия), машини и апарати, мед и изделия от мед. Тези 4 групи стоки формират 36% от износа ни, показва годишния анализ на БСК, изготвен от Веселин Илиев.

Най-важният пазар за български стоки през 2019 г. е Германия – 14,8% от целия ни износ, при това – с положителен търговски баланс от почти половин милиард щ.д.

>>>
 

експорт > пазари


Елвира Вергиева: Надявам се към края на годината да има раздвижване

Управителката на АТМ 91 Спед ЕООД пред exporter.bg за това как  безпрецедентната криза, породена от коронавируса, порази превозвачите и спедиторите

„Ключова роля за възраждането на транспортния бранш ще изиграят ръстът  на производството и възстановяването на търговските отношения. Другите фактори са цената на горивото, срокът за падеж на фактури, свързани с ремонт, горивото и наемите“, отбелязва Елвира Вергиева.

>>>
 

експорт > пазари


Българските фирми се интересуват от участие в онлайн събития с цел разширяване износа на техните продукти

Те имат нужда от консултация по конкретен въпрос, свързан с външнотърговската им дейност, показва проучване на БТПП

Секторите, които са интересни за фирмите при тази онлайн активност, са: хранително-вкусова промишленост, машиностроене, химическа промишленост, търговия на дребно, ИКТ, текстилна промишленост, транспорт и логистика

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 7 от 106
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер