експорт > пазари
Мисия за големи: Да доведеш OIV в България

|
Цветелина Николова, управляващ директор на Катаржина Естейт, пред exporter.bg за плановете й, освен нови брандове вина, да наложи и нови водки на българския пазар
В момента Цветелина Николова е единствената българка, която е приета и сe обучава тази година в най-престижния международен институт OIV (The International Organization of Vine and Wine) за Master of Science in Wine Management (Магистър по винен мениджмънт).
|
|
>>>
|
|
експорт > пазари
"Гопет Транс" ЕООД планира да инвестира 2 млн. лв. в развитие на интермодалния транспорт в България

|
Тази инвестиция ще позволи до 2016 г. страната ни да има комбиниран автомобилен и жп транспорт до Великобритания и Западна Европа
„Планираме до 2020 г. да диверсифицираме услугите си чрез т.нар. „зелена“ логистика (ж.п и интермодален транспорт) и чрез морски, и въздушен превоз“, казва Мариана Христова, изпълнителен директор на "Гопет Транс" ЕООД.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Първи пробив на български вина в Казахстан

|
Галина Нифору, президент на Българската асоциация на износителите на вино, пред exporter.bg за това, че за разлика от Русия в Казахстан е повече възможно да продадем български вина от средния и високия ценови клас
„Нашата асоциация има за цел подпомагане износа на българските вина на пазари, които са перспективни за българското вино. Такъв пазар е и казахстанският“, казва Галина Нифору.
|
|
>>>
|
експорт > международни изложения
Интригата в BIWC винаги ще е жива, защото всяка балканска изба иска да спечели Гранд Трофея

|
Галина Нифору, директор на Балканският международен винен конкурс и фестивал (BIWC), пред exporter.bg за различното, новото и интересното в четвъртото издание на този голям и престижен форум
„Успяхме да убедим иначе недоверчивите балканци, че това е полезен за всички нас форум, защото виното е перфектен мост към приятелство, бизнес, сближаване“, казва Галина Нифору.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Дочо Стайков: Залагаме на високотехнологични изделия, с висока принадена стойност

|
Генералният мениджър на APS Манюфекчъринг, пред exporter.bg, за експортната експанзия на APS Групата
„В основата на трайния успех на APS Групата стоят три неща. Първото е доброто структуриране на производството. Второто е, че винаги намираме иновационни решения. И третото е добрата организация на пазарите“, казва Дочо Стайков.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Компанията, която си поставя предизвикателни цели

|
Петър Петров, консултант по мениджмънт на „Гопет Транс“ ЕООД, пред exporter.bg за един нов кръгозор, отворен от възможностите на интермодалните решения
„Въвеждането за първи път в България на интермодален сервиз с използване на ж.п. транспорт е най-важното събитие за „Гопет Транс“ през 2014 година. Това ни даде много нови възможности и сфери за развитие“, казва Петър Петров.
|
|
>>>
|
експорт > клуб на експортьора
Над 40% от продукцията на “Ветпром” АД е за износ

|
Интелектуалната собственост на фирмата включва търговската марка “Ветпром”, 50 асортиментни търговски марки, регистрирани в България и 5 в чужбина
“Ветпром” АД притежава най-големите капацитетни възможности в страната за производство на алуминиеви туби за парфюмерийно-козметичната и фармацевтичната промишленост, както и за битовата химия.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Германия остава най-големият търговски партньор на България

|
Значителен ръст на износа на български стоки от началото на годината
Най-голям е ръстът при изнесените стоки към Китай.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Гръцки предприемачи: Данъкът от 26 % за трансакции от България към Гърция е абсурден

|
Гърция е четвъртият по големина в ЕС експортен пазар за страната ни след Германия, Румъния и Италия
Търговското ни салдо с Гърция е положително. През 2014 г. сме изнесли за южната ни съседки стоки за 2 896.2 млн. лв., а сме внесли за 2 614.5 млн. лв.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Прогнозата е през 2017 г. полският пазар на вино да достигне 1,296.3 млн. евро

|
Очаква се обемът на пазара да бъде 224.9 млн. литра, регистрирайки за периода 2012-2017 средногодишен ръст от 9%
През 2014 година продажбите на българско вино в Полша са се увеличили с 10% като поляците са купили 15 милиона литра българско вино.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Кой губи и кой печели от падането на квотите за мляко и млечни продукти в ЕС

|
След либерализацията на млечния пазар в ЕС от 2015 г. в България може да се очаква засилен внос на прясно мляко от Унгария, Чехия и Словакия
От 1 април, за първи път от 30 години, европейците ще могат да произвеждат колкото си искат мляко. Страните от Северна Европа посрещат с радост отпадането на млечните квоти, докато Франция е предпазлива, опасявайки се менчето да не прелее, пише Франс прес.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Добър сигнал за икономиката на еврозоната

|
Тя набира инерция, тъй като следен отблизо показател за икономическата активност във валутния съюз е достигнал почти четиригодишен максимум през март
Според проучването на компанията за финансова информация Маркит, Германия, най-голямата икономика в еврозоната, се представя изключително силно, а Франция се подобрява.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Бизнес преференции за европейски фирми във Филипините

|
Икономическият растеж в страната през 2014 г. е 7%. България е на 16 място сред държавите, членове на ЕС по обем на търговия във Филипините със стокообмен от 72 млн. евро.
Цветан Симеонов, председател на БТПП: Има потенциал за разразстване на партньорството, както под формата на търговия, така и чрез създаване на смесени фирми, изнасяне на производства, възлагане на дейности на поддоставчици.
|
|
>>>
|
|
|
|
<< Начало < Предишна 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Следваща > Последна >>
|
Страница 75 от 91 |