експорт > пазари


Мисия за големи: Да доведеш OIV в България

Цветелина  Николова, управляващ директор на Катаржина Естейт, пред exporter.bg за плановете й, освен нови брандове вина, да наложи и нови водки на българския пазар


В момента Цветелина Николова е единствената българка, която е приета и сe обучава тази година в най-престижния международен институт OIV (The International Organization of Vine and Wine) за Master of Science in Wine Management (Магистър по винен мениджмънт).

>>>
 

експорт > пазари


"Гопет Транс" ЕООД планира да инвестира 2 млн. лв. в  развитие на интермодалния транспорт в България

Тази инвестиция ще позволи до 2016 г. страната ни да има  комбиниран автомобилен и жп транспорт до Великобритания и Западна Европа


„Планираме до 2020 г. да диверсифицираме услугите си чрез т.нар. „зелена“ логистика (ж.п и интермодален транспорт) и чрез морски, и въздушен превоз“, казва  Мариана Христова, изпълнителен директор на "Гопет Транс" ЕООД.

>>>
 

експорт > пазари


Първи пробив на български вина в Казахстан

Галина Нифору, президент на Българската асоциация на износителите на вино, пред exporter.bg за това, че за разлика от Русия в Казахстан е повече възможно да продадем български вина от средния и високия ценови клас

„Нашата асоциация има за цел подпомагане износа на българските вина на пазари, които са перспективни за българското вино. Такъв пазар е и казахстанският“, казва Галина Нифору.

>>>
 

експорт > международни изложения


Интригата в BIWC винаги ще е жива, защото всяка балканска изба иска да спечели Гранд Трофея

Галина Нифору, директор на Балканският международен винен конкурс и фестивал (BIWC), пред exporter.bg за различното, новото и интересното в четвъртото издание на този голям и престижен форум

„Успяхме да убедим иначе недоверчивите балканци, че това е полезен за всички нас форум, защото виното е перфектен мост към приятелство, бизнес, сближаване“, казва Галина Нифору.

>>>
 

експорт > пазари


Дочо Стайков: Залагаме на високотехнологични изделия, с висока принадена стойност

Генералният мениджър на APS Манюфекчъринг, пред exporter.bg, за експортната експанзия на APS Групата

„В основата на трайния успех на APS Групата стоят три неща. Първото е доброто структуриране на производството. Второто е, че винаги намираме иновационни решения. И третото е добрата организация на пазарите“, казва Дочо Стайков.

>>>
 

експорт > пазари


Компанията, която си поставя предизвикателни цели

Петър Петров, консултант по мениджмънт на „Гопет Транс“ ЕООД, пред exporter.bg за един нов кръгозор, отворен от възможностите на интермодалните решения

„Въвеждането за първи път в България на интермодален сервиз  с използване на ж.п. транспорт е най-важното събитие за „Гопет Транс“ през 2014 година. Това ни даде много нови възможности и сфери за развитие“, казва Петър Петров.

>>>
 

експорт > клуб на експортьора


Над 40% от продукцията на “Ветпром” АД е за износ

Интелектуалната собственост на фирмата включва търговската марка “Ветпром”, 50 асортиментни търговски марки, регистрирани в България и 5 в чужбина

“Ветпром” АД притежава най-големите капацитетни възможности в страната за производство на алуминиеви туби за парфюмерийно-козметичната и фармацевтичната промишленост, както и за битовата химия.

>>>
 

експорт > пазари


Германия остава най-големият търговски партньор на България

Значителен ръст на износа на български стоки от началото на годината

Най-голям е ръстът при изнесените стоки към Китай.

>>>
 

експорт > пазари


Гръцки предприемачи: Данъкът от 26 % за трансакции от България към Гърция е абсурден

Гърция е четвъртият по големина в ЕС експортен пазар за страната ни след Германия, Румъния и Италия

Търговското ни салдо с Гърция е положително. През 2014 г. сме изнесли за южната ни съседки стоки за 2 896.2 млн. лв., а сме внесли за 2 614.5 млн. лв.

>>>
 

експорт > пазари


Прогнозата е през 2017 г. полският пазар на вино да достигне 1,296.3 млн. евро

Очаква се обемът на пазара да бъде 224.9 млн. литра, регистрирайки за периода 2012-2017 средногодишен ръст от 9%

През 2014 година продажбите на българско вино в Полша са се увеличили с 10% като поляците  са купили 15 милиона литра българско вино.

>>>
 

експорт > пазари


Кой губи и кой печели от падането на квотите за мляко и млечни продукти в ЕС

След либерализацията на млечния пазар в ЕС от 2015 г. в България може да се очаква засилен внос на прясно мляко от Унгария, Чехия и Словакия


От 1 април, за първи път от 30 години, европейците ще могат да произвеждат колкото си искат мляко. Страните от Северна Европа посрещат с радост отпадането на млечните квоти, докато Франция е предпазлива, опасявайки се менчето да не прелее, пише Франс прес.

>>>
 

експорт > пазари


Добър сигнал за икономиката на еврозоната

Тя  набира инерция, тъй като следен отблизо показател за икономическата активност във валутния съюз е достигнал почти четиригодишен максимум през март

Според проучването на компанията за финансова информация Маркит, Германия, най-голямата икономика в еврозоната, се представя изключително силно, а Франция се подобрява.

>>>
 

експорт > пазари


Бизнес преференции за европейски фирми във Филипините

Икономическият растеж в страната през 2014 г. е 7%. България е на 16 място сред държавите, членове на ЕС по обем на търговия във Филипините със стокообмен от 72 млн. евро.

Цветан Симеонов, председател на БТПП: Има потенциал за разразстване на партньорството, както под формата на търговия, така и чрез създаване на смесени фирми, изнасяне на производства, възлагане на дейности на поддоставчици.

>>>
 
<< Начало < Предишна 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 Следваща > Последна >>

Страница 75 от 91
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер