компании > непублични компании
„Пиринско“ с 14% дял от общия пазар на бира за 2015 г.
|
На пазара вече е новото попълнение в портфолиото - „Пиринско Младо Пиво“
Инвестиции за над 2 млн. лв. е направила компанията за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на „Пиринско Младо Пиво“ в пивоварната в Благоевград.
|
„Пиринско“ представи новото попълнение в своето портфолио – „Пиринско Младо Пиво“. Това се случи на специално събитие в резиденция „Лозенец“. Новият продукт е непастьоризирана светла бира с бистра и пивка течност, с 4.4% алкохолно съдържание и 8 седмици срок на годност. „Пиринско Младо Пиво“ ще се предлага само в оборотна стъклена бутилка от половин литър, поради по-кратката си трайност и съответните изисквания за прецизно съхранение на пивото в този период.
Характерно за „Пиринско Младо Пиво“ е различният технологичен процес на пивопроизводство, при който се прилага микро-филтрация вместо топлинна пастьоризация (типична за стандартните видове светло пиво). Методът на микро-филтрацията осигурява стабилна трайност и максимално запазване на свежия аромат и вкусовите качества на течността. В състава на пивото има наличие на три вида хмел - 2 сорта за лека и приятна горчивина, както и 1 сорт в добавка - за свеж хмелов аромат.
„Извървяхме дълъг път до появата на този продукт на пазара. Тествахме 6 продуктови концепции сред потребители чрез количествени и качествени проучвания, с помощта на агенция GfK. Изборът на потребителите беше категоричен в полза на непастьоризираното пиво. За щастие, този тип бира – по-малко обработена, с естествен вкус и вид - е едно чудесно допълнение към основната марка „Пиринско“ – известна именно със своята свежест и връзка с природата“, каза Николета Йорданова, Бранд мениджър на „Пиринско“ в „Карлсберг България“ (на снимката).
Инвестиции за над 2 млн. лв. е направила компанията за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на „Пиринско Младо Пиво“ в пивоварната в Благоевград.
Според Николета Йорданова, Бранд мениджър на „Пиринско“ в „Карлсберг България“, „Пиринско“ е една от най-динамичните бирени марки на пазара и един от основните двигатели на бирения бранш като цяло. Тя цитира данни на агенция A/C Nielsen, които сочат, че пазарният дял на марката на национално ниво през изминалата година е нараснал с близо 20% спрямо предходната година. Това е донесло на „Пиринско“ 14% дял от общия пазар на бира за 2015 г. „През месец април 2016 година тя държи вече близо 16% от националния бирен пазар и това я прави втората най-предпочитана бирена марка у нас“, каза още Йорданова.
За Карлсберг България
Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar, немската пшеничена бира Erdinger и белгийската крафт бира Grimbergen. Карлсберг България предлага на нашия пазар и сайдерът Somersby в четири разновидности – ябълка, круша, къпина и боровинка.
За Carlsberg Group
Carlsberg Group е четвъртата по големина пивоварна компания в света с широко портфолио от марки бира и други напитки. Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред осемте най-успешни марки бира в Европа. Carlsberg Group има над 45 000 служители, а продуктите на компанията се предлагат на над 150 пазара.
|