Банер

за ценители > lifestyle


Между 50 и 100 лв. харчим за Свети Валентин

Най-честите подаръци са бижута и романтични вечери

През миналата година оборотът за подаръци в САЩ е надхвърлил 19 млрд. долара.

В България бюджетът за най-романтичния празник – Свети Валентин, е между 50 и 100 лв., като най-предпочитаните подаръци са бижутата и ваучери за луксозни ресторанти.

В САЩ празникът чупи рекорди по продажби, наравно с Черния петък и Коледа. Оборотът за подаръци през миналата година е надхвърлил 19 млрд. долара, като се очаква тази година да се покачи, сочи анализ на RTB House.

Анализът, направен на база над 1000 кампании от 40 международни пазари, извежда три основни тактики за повишаване на продажбите за Свети Валентин.

Сред най-успешните трикове са бързите лични съобщения до потребителите, показване на банер реклама в точния момент и изпращане на персонален ваучер с намаление за желаните стоки. Според RTB House, седмицата преди празника, желаещите да купят подарък за половинката си, правят проучване в множество онлайн магазини, без да пазаруват.

Анализът показва, че потребителите предпочитат лесното пазаруване. През последните години в глобален мащаб хората пазаруват с 20% повече онлайн. А решаващият фактор за покупка се оказват гарантираните срокове за доставка, както и правилното лого и послание.

Най-много подаръци се продават в последния момент преди празника. Тогава е твърде късно за онлайн пазаруване, затова повечето потребители влизат в онлайн магазините само за да се информират за офлайн покупка. Затова е важно да се предвиди специална кампания, насочена към явлението „проучваме онлайн, купуваме офлайн“. Ретаргетинг кампаниите с продукти, насочени към потребителите, изразили интерес към тях в миналото, са най-ефективни в този момент. Особено ако предложат добра отстъпка и адрес на най-близкия офлайн магазин, където стоката е налична.


 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер