бизнес > лица от бизнеса


Горан Маркович е новият директор „Маркетинг“ на Теленор

Телекомуникационна компания има над 3,2 милиона активни потребители в България

IT компания Лирекс започва 2018 г. с нов търговски директор.

Горан Маркович е новият главен директор „Маркетинг“ на Теленор, съобщиха от компанията. Той ще заеме поста на Саша Филипович, който поема позицията на главен маркетинг директор в Теленор Сърбия и Черна гора.

Маркович е бил на ръководни длъжности в офисите на компанията в Норвегия и Унгария. Завършил е специалността Компютърни науки в Университета на Черна гора и се е обучавал по различни програми в САЩ, Великобритания и Унгария.

Телекомуникационна компания има над 3,2 милиона активни потребители в България. Услугите й са достъпни за 99,64% от населението и на 89,80% от територията на страната, a 4G мрежата на Теленор покрива 90,81% от населението на страната. Теленор България е част от международната Теленор Груп, която оперира в 12 държави в Европа и Азия.

Българската IT компания Лирекс също започва годината с нови назначения. Мария Божилова е новият Търговски директор на дружеството, като ще отговаря за продажбите и отношенията на системния интегратор, съобщават от компанията.

Според нея дигиталната трансформация е задаващата се реалност, която се отнася не само за икономиката като цяло, а за начина на живот такъв, какъвто го познаваме. „Работата ми в Лирекс ще ми позволи да бъда част от този процес и да се развивам в сърцето на новите технологии у нас“, вярва тя.

Компанията има 17 офиса в България, Белгия, Германия, Обединеното  Кралство, Македония, Сърбия, Босна и Херцеговина и Турция. LIREX е дългогодишен партньор с над 30 от най-големите световни, технологични компании като HP, Microsoft, Oracle, Xerox, IBM, Verint, Symantec, Check Point и много други.


 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер