Банер

за ценители > винен бизнес


Българското вино в XXI век

Конференцията, организирана от DiVino, ще търси равновесната точка на развитие, която да запази акумулираната позитивна енергия в бранша и да намали негативните тенденции, очертани в последните години

За да достигне до ясно формулиране на цели и решения Конференцията ще направи преглед на всички аспекти на бранша: от производството и законодателството през маркетинга до търговията – както в страната, така и навън, заявяват организаторите на събитието.

DiVino вярва, че доброто бъдеще на българското вино изисква обединяване на всички винопроизводители и винени професионалисти в страната, както и ясна национална стратегия.

От 2007 до 2019 година лозарството и винопроизводството в България претърпяха значителна трансформация, която освен че даде нов облик на бранша, категорично посочи липсващите звена в организационната структура на отрасъла. От приоритетен сектор, с доминиращ експорт, „Виното“ е на път да се впише в спомагателните графи на земеделието в България с незначителен дял в общия продукт.

Статистиката е неблагоприятна от гледна точка на намаляващите лозарски площи, намаляващия пазарен дял на крайния продукт, ниската добавена стойност на вината и висока производствена себестойност, заличаването на районите и отказа на производителите да произвеждат и предлагат вина с наименование за произход. Статистическите данни са контрастни на фона на доказаното повишаване на качеството на българските вина, безспорните им успехи на международни форуми и засилващия се интерес към страната, като производител с неизчерпан потенциал за развитие на фона на прекалено познатите за потребителя класически винени дестинации.

Отчитайки разнопосочните тенденции в сектора, конференцията Българското вино в XXI век ще търси равновесната точка на развитие, която да запази акумулираната позитивна енергия в бранша и да намали негативните тенденции, очертани в последните години.

За да достигне до ясно формулиране на цели и решения Конференцията ще направи преглед на всички аспекти на бранша: от производството и законодателството през маркетинга до търговията – както в страната, така и навън.

Конференцията ще търси общо съгласие, а няма да промотира дейността на отделни структури, включени или не като организатори. Конференцията ще бъде на равно отстояние спрямо всички участници, така че да им даде възможност освен своите приоритети да получат реална представа за позицията на всеки един професионално зает в бранша.

Вижте пълната програма тук

 




















 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер