изби > инвестиции Роди се звезда, New Bloom Winery финализира сделка за още 2000 дка лозя
Водени от максимата, че „хубавото вино се прави от качествено грозде“ избата от Съединение New Bloom Winery реализира една от най-мащабните инвестиции във винения сектор за годината. Производителят закупи 2000 дка лозя и вече разполага с около 8000 дка в Тракия. „Ръстът в продажбите и все повечето лоялни потребители и ценители на виното ни задължават да продължим да инвестираме. Собствените лозови масиви са гаранция за постоянното високо качество на виното, което произвеждаме. Придобитите лозя се намират в съседство с другите наши, в центъра на Тракийската низина, която е призната за една от най-добрите винени дестинации в света и ще ни помогнат да ги обработваме по-лесно“, мотивираха решението си от New Bloom Winery. При ребрандирането на винарната преди 4 години от там обявиха амбициозна програма за инвестиции, в която плановете включваха увеличаване на собствените лозя с 30%.
„Но освен инвестиции в активи, лозя и технологии, най-важното ни вложение през годините е екипът от технолози, които правят виното. Това са хора с изключително висока експертиза, с международен опит и проведени кампании в чужбина. Те са най-ценният ни актив“, коментираха пред списание „Икономика“ от New Bloom Winery. Главен енолог на New Bloom Winery е Владимир Влъчков. С финализирането на сделката производителят се нарежда сред лидерите в Тракия. Разнообразие в сортовото портфолиоНовоприсъединените лозови масиви са със сортовете Мавруд, Рубин, Сира и Мускат Отонел, което ще разнообрази портфолиото на New Bloom Winery. „Практиката доказва, че работата със собствени масиви е залог за осигуряване на качествено вино, а и избата се обогатява с два традиционни български сорта като Мавруд и Рубин, което носи повече познание за екипа и е изключително ценно“, сподели главният енолог Владимир Влъчков.
Тя работи с над 10 сорта сред които най-популярните Шардоне, Совиньон Блан, Сира, Каберне Совиньон, Мерло. Запазеният й отличителен знак са вината от немските сортове Дорнфелдер и Регент, които присъстват в марките PIXELS и Face 2 Face. Производителят от Съединение бе първият, който ги зася в тероара на Тракийска низина и днес те са визитната му картичка. “В New Bloom Winery имаме планове да развиваме портфолиото си чрез модерен прочит на локалните сортове. Под модерен прочит разбираме постигането на елегантни купажи на тероарни, местни сортове с други по-малко познати и нови за страната ни сортове. Така оставаме верни на себе си да бъдем иновативни и да развиваме по-добри вкусове”, допълниха от производителя. |