политика > бизнес среда
Бизнес, който върви по спиралата надолу

|
Натискът на немарковите дрехи обсебва потреблението в България
Васил Райчев, собственик на веригата магазини Hot Spot, пред exporter.bg за бизнес средата в България и за пазара на маркови дрехи
|
Пазарът на маркови дрехи с всеки изминал ден потъва, защото натискът на немарковите дрехи обсебва потреблението в България. Вече всичко е въпрос на това какво човек може да си позволи да си купи. И доколко разбира от съотношението качество – цена, защото за някои хора маркови дрехи е Zara и H&M, а това всъщност не е истина. Те са просто една модна ширпотреба за масово потребление. Това е попмузиката на облеклото, ако може така да се каже. Тези горчиви констатации прави Васил Райчев, собственик на веригата магазини Hot Spot. А той е един от първите в България, които развиха пазара на маркови дрехи. За повече от 15 години е разработил десетки емблематични марки. Според него бизнес средата в България вече четвърта година поред продължава да върви по спиралата надолу. “Твърдя го, защото резултатите на всички, които участват на този пазар, четири години поред падат. И с всяка следваща година те са на такова ниво, че реално всеки търговец или играч на пазара се замисля, дали да продължи да върви по тая спирала надолу или да отсече клона и да спре. До там, до където е стигнал”, казва Райчев. Цялото интервю на Димитър Дженев с Васил Райчев четете в секцията “Пазари”.
|