Банер

компании > непублични компании


Голямото завръщане на Extra Zytnia

Цветелина Николова, изпълнителен директор на Катаржина Естейт, пред exporter.bg за днешния пазарен успех на водка Extra Zytnia, която през 90-те години е била в Топ 3 на Европа

 

“Станахме представител на Extra Zytnia не само за България, но и за Балканите. Подготвяме листване в Румъния, Македония и Косово. Предстоят ни много договори”, казва Цветелина Николова

Най-новия ви хит на пазара у нас е водка Extra Zytnia (Екстра Житная). “Научих, че сте представител на тази известна марка не само за България, но и за Балканите. Бихте ли ни дали още информация в аванс?” Въпросът ми е към Цветелина Николова, изпълнителен директор на Катаржина Естейт.

“Extra Zytnia е много интересна водка, която през 90-те години е била в Топ 3 на Европа.  В България тя тръгна силно още в самото начало. Само за 4 месеца успяхме с бързина и лекота да я позиционираме на пазара.

Реализирахме големи продажби, дори малко неочаквано за нас, защото до момента това става без реклама. Първо я позиционирахме само в Off trade-а и в някои от националните вериги. Искахме да видим, как ще тръгне продукта. След близо 6 месеца на пазара тя вече е в почти всички национални вериги магазини”, разказва младата бизнес дама, определена за Млад мениджър на годината за 2012 г. от фондация Еврика.

Според нея брандът е повече от интересен. Визията и кампанията, които подготвят в момента, са малко по-ретро, но съдържат интригуващи неща, които със сигурност ще бъдат атракция за клиенти и почитатели на напитката.

“Станахме представител на Extra Zytnia не само за България, но и за Балканите. Подготвяме листване в Румъния, Македония и Косово. И тъй като всичко това се случва от 2 месеца насам, мога да кажа, че сме в начален етап и тепърва ни предстоят много договори.

По-интересно и по-важно е, че има голям интерес от страна на хората, към които сме отправили запитвания. Те откликват бързо и са много положително настроени към продукта”, допълва Цветелина Николова.

И не забравя да отбележи, че навремето тази водка се е продавала в България. Хората от 45 години нагоре още си я спомнят. Те помнят Extra Zytnia като един много качествен продукт и сега, когато отново я виждат по рафтовете, не пропускат да си я купят.

(Цялото интервю на Димитър Дженев с Цветелина Николова четете в Секция Експорт на страница Пазари)

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер