компании > непублични компании
Голямото завръщане на Extra Zytnia
|
Цветелина Николова, изпълнителен директор на Катаржина Естейт, пред exporter.bg за днешния пазарен успех на водка Extra Zytnia, която през 90-те години е била в Топ 3 на Европа
“Станахме представител на Extra Zytnia не само за България, но и за Балканите. Подготвяме листване в Румъния, Македония и Косово. Предстоят ни много договори”, казва Цветелина Николова
|
Най-новия ви хит на пазара у нас е водка Extra Zytnia (Екстра Житная). “Научих, че сте представител на тази известна марка не само за България, но и за Балканите. Бихте ли ни дали още информация в аванс?” Въпросът ми е към Цветелина Николова, изпълнителен директор на Катаржина Естейт. “Extra Zytnia е много интересна водка, която през 90-те години е била в Топ 3 на Европа. В България тя тръгна силно още в самото начало. Само за 4 месеца успяхме с бързина и лекота да я позиционираме на пазара. Реализирахме големи продажби, дори малко неочаквано за нас, защото до момента това става без реклама. Първо я позиционирахме само в Off trade-а и в някои от националните вериги. Искахме да видим, как ще тръгне продукта. След близо 6 месеца на пазара тя вече е в почти всички национални вериги магазини”, разказва младата бизнес дама, определена за Млад мениджър на годината за 2012 г. от фондация Еврика. Според нея брандът е повече от интересен. Визията и кампанията, които подготвят в момента, са малко по-ретро, но съдържат интригуващи неща, които със сигурност ще бъдат атракция за клиенти и почитатели на напитката. “Станахме представител на Extra Zytnia не само за България, но и за Балканите. Подготвяме листване в Румъния, Македония и Косово. И тъй като всичко това се случва от 2 месеца насам, мога да кажа, че сме в начален етап и тепърва ни предстоят много договори. По-интересно и по-важно е, че има голям интерес от страна на хората, към които сме отправили запитвания. Те откликват бързо и са много положително настроени към продукта”, допълва Цветелина Николова. И не забравя да отбележи, че навремето тази водка се е продавала в България. Хората от 45 години нагоре още си я спомнят. Те помнят Extra Zytnia като един много качествен продукт и сега, когато отново я виждат по рафтовете, не пропускат да си я купят. (Цялото интервю на Димитър Дженев с Цветелина Николова четете в Секция Експорт на страница Пазари) |