бизнес > бизнес и медии


Руските компании заложиха на Интернет

За първи път парите инвестирани за реклама в мрежата, са повече от тези в печатните медии

Руските рекламодатели залагат все повече на рекламата в Интернет, отколкото в печатните медии.  Това показват цифрите за третото тримесечие на 2011 г.

Според тях за първи път парите вложени за реклама в Интернет са повече от тези в печатните издания.

Но ето и конкретните данни на Асоциацията на комуникационните агенции в Русия. За периода юли-септември 2011 г. в интернет реклама са инвестирани 10,5 млрд. рубли (339,56 млн. USD), а в реклама в печатните медии – 8,6 млрд. рубли (271,1 млн. USD).

Както и в предишни години лъвският пай е за телевизиите. За третото тримесечие на 2011 г. Те са прибрали 27,2 млрд. рубли (879,59 млн. Долара).

Според данните на руската асоциация за деветте месеца на годината парите за реклама в печатните медии са нараснали само със 7%. В същото време обаче средствата за реклама в Интернет за деветте месеца отбелязват скок с 57% на годишна база.

Ако темповете на ръст се запазят, парите за реклама в Интернет твърдо ще заемат второто място след тези, инвестирани в телевизионна реклама.

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер