бизнес > бизнес и медии
Руските компании заложиха на Интернет
|
За първи път парите инвестирани за реклама в мрежата, са повече от тези в печатните медии
Руските рекламодатели залагат все повече на рекламата в Интернет, отколкото в печатните медии. Това показват цифрите за третото тримесечие на 2011 г.
|
Според тях за първи път парите вложени за реклама в Интернет са повече от тези в печатните издания.
Но ето и конкретните данни на Асоциацията на комуникационните агенции в Русия. За периода юли-септември 2011 г. в интернет реклама са инвестирани 10,5 млрд. рубли (339,56 млн. USD), а в реклама в печатните медии – 8,6 млрд. рубли (271,1 млн. USD).
Както и в предишни години лъвският пай е за телевизиите. За третото тримесечие на 2011 г. Те са прибрали 27,2 млрд. рубли (879,59 млн. Долара).
Според данните на руската асоциация за деветте месеца на годината парите за реклама в печатните медии са нараснали само със 7%. В същото време обаче средствата за реклама в Интернет за деветте месеца отбелязват скок с 57% на годишна база.
Ако темповете на ръст се запазят, парите за реклама в Интернет твърдо ще заемат второто място след тези, инвестирани в телевизионна реклама. |