за ценители > lifestyle
20 000 в битка за два култови мотопеда Vespa от играта на Extra Zytnia
|
В присъствието на нотариус имената на двама щастливци ще бъдат изтеглени с жребий
Играта на Extra Zytnia предизвика огромен интерес, в нея са се регистрирали над 20 000 човека. Имената на печелившите ще изтегли популярният DJ и телевизионен водещ на "Гласът на България" Мартен Роберто.
|
Два лъскави мотопеда Vespa ще станат притежание на късметлии, участвали в играта на популярната полска напитка. Събитието е днес, 2 юли 2014 г., от 19 часа в бар Игуана, срещу градинката на хотел Рила. В присъствието на нотариус имената на двама щастливци ще бъдат изтеглени с жребий и ще станат собственици на Vespa, реплика на легендарните мотопед от миналия век. Имената на печелившите ще изтегли популярният DJ и телевизионен водещ на "Гласът на България" Мартен Роберто. Играта на Extra Zytnia предизвика огромен интерес, в нея са се регистрирали над 20 000 човека. Събитието обявява края на кампанията „Припомни си истинския вкус”, която стартира от м.февруари и е свързана с активности основно в магазинната мрежа в цялата страна. Бяха раздадени над 2000 малки и средни награди, а атракцията на кампанията беше националната обиколка на реставрирания полски ретро - автомобил”Жук” в големите градове под наслов „Срещни се наживо с две легенди” (Extra Zytnia и Жука). За Extra Zytnia: Extra Zytnia се произвежда в дистилерията Plomos, която е една от най–старите дистилерии за водка в Полша. Основана е през май 1910 година. Дестилатът на водката е комбинацията от пшеница и ръж, което я прави мека, пивка, с типичните нотки за славянските водки - на препечен хляб, лек цитрус, но не натрапчив като при скандинавските марки и не твърде „хлебен” като руските водки. Другата тайна за превъзходния вкус на Extra Zytnia е водата, която се добива от известните в цяла Полша артезиански кладенци. Това й дава допълнителна мекота. В България Extra Zytnia е била един от най-разпознаваемите брандове дори през ерата на комунизма. Изчезва от пазара ни веднага след 10 ноември, но почти четвърт век по-късно се оказва, че все още е в спомените на по-възрастното поколение в България. Продължава да се свързва с качество, липсващо през годините и то на достъпна цена за средностатистическия български консуматор. През годините Extra Zytnia се е доказала като отличен продукт на достъпна цена, което се оказва разковничето за успеха й не само на нашия, но и на чуждите пазари. |