Банер

за ценители > lifestyle


20 000 в битка за два култови мотопеда Vespa от играта на Extra Zytnia

В присъствието на нотариус имената на двама щастливци ще бъдат изтеглени с жребий


Играта на Extra Zytnia предизвика огромен интерес, в нея са се регистрирали над 20 000 човека. Имената на печелившите ще изтегли популярният DJ и телевизионен водещ на "Гласът на България" Мартен Роберто.

Два лъскави мотопеда Vespa ще станат притежание на късметлии, участвали в играта на популярната полска напитка. Събитието е днес, 2 юли 2014 г., от 19 часа в бар Игуана, срещу градинката на хотел Рила.

В присъствието на нотариус имената на двама щастливци ще бъдат изтеглени с жребий и ще станат собственици на Vespa, реплика на легендарните мотопед от миналия век.

Имената на печелившите ще изтегли популярният DJ и телевизионен водещ на "Гласът на България" Мартен Роберто. Играта на Extra Zytnia предизвика огромен интерес, в нея са се регистрирали над 20 000 човека.

Събитието обявява края на кампанията „Припомни си истинския вкус”, която стартира от м.февруари  и е свързана с активности основно в магазинната мрежа в цялата страна.

Бяха раздадени над 2000 малки и средни награди, а атракцията на кампанията беше националната обиколка на реставрирания полски ретро - автомобил”Жук”  в големите градове под наслов „Срещни се наживо с две легенди” (Extra Zytnia и Жука).

За Extra Zytnia:

Extra Zytnia се произвежда в дистилерията Plomos, която е една от най–старите дистилерии за водка в Полша. Основана е през май 1910 година.

Дестилатът на водката е комбинацията от пшеница и ръж, което я прави мека, пивка, с типичните нотки за славянските водки  - на препечен хляб, лек цитрус, но не натрапчив като при скандинавските марки и не твърде „хлебен” като руските водки.

Другата тайна за превъзходния вкус на Extra Zytnia е водата, която се добива от известните в цяла Полша артезиански кладенци. Това й дава допълнителна мекота.

В България Extra Zytnia е била един от най-разпознаваемите брандове дори през ерата на комунизма. Изчезва от пазара ни веднага след 10 ноември, но почти четвърт век по-късно се оказва, че все още е в спомените на по-възрастното поколение в България.

Продължава да се свързва с качество, липсващо през годините и то на достъпна цена за средностатистическия български консуматор.

През годините Extra Zytnia се е доказала като отличен продукт на достъпна цена, което се оказва разковничето за успеха й не само на нашия, но и на чуждите пазари.

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер