за ценители > lifestyle
Extra Zytnia стартира лятната си кампания със свежи коктейли
|
Албена Генчева от гр.София спечели ключовете на чисто новия мотопед Веспа
Кампанията ще обхване цялото Черноморие, като са планирани много забавления и игри с награди, които не са обвързани със закупуване на продукта.
|
Легендарната полска водка отбеляза началото на летния сезон с много свежи коктейли и весело настроение. На терасата на актуалния клуб в сърцето на София – Culture Beat, гостите на Extra Zytnia Summer Party опитаха коктейли на основата на свежи плодови вкусове. Разменната монета бяха усмивки и добро настроение.
Лятната кампания на Extra Zytnia ще обхване цялото Черноморие, като са планирани много забавления и игри с награди, които не са обвързани със закупуване на продукта. Extra Zytnia ще предизвиква усмивки и положителни емоции по време на горещия летен сезон!!!
По време на събитието бяха връчени ключовете на чисто новия мотопед Веспа, спечелен от щастливката Албена Генчева от гр.София, чиято регистрация в играта на Extra Zytnia беше изтеглена на томбола. За съжаление тя не можа да присъства, но за сметка на това изпрати от свое име нейна приятелка.
Освежаващите коктейли дегустира и Мисис България 2012 Йордана Димитрова, която остана очарована от вкуса им.
Членовете на Клуб Веспа България отбелязаха присъствие на партито, като всички те пристигнаха на своите Веспи. Мирослав Генчев, от Ауто Италия връчи чисто нова каска на Сузана Чакърова, чието име беше изтеглено на томбола, предназначена специално за членовете на клуба.
За Extra Zytnia
Extra Zytnia се произвежда в дистилерията PLOMOS, която е една от най –старите дистилерии за водка в Полша и е основана през май 1910 година.
Дестилатът на водката е комбинацията от пшеница и ръж, което я прави мека, пивка, с типичните нотки за славянските водки - на препечен хляб, лек цитрус, но не натрапчив като при скандинавските марки и не твърде „хлебен” като руските водки. Другата тайна за превъзходния вкус на Extra Zytnia е водата, която се добива от известните в цяла Полша артезиански кладенци. Това й дава допълнителна мекота.
В България Extra Zytnia е била един от най-разпознаваемите брандове дори през ерата на комунизма. Изчезва от пазара ни веднага след 10 ноември, но почти четвърт век по-късно се оказва, че все още е в спомените на по-възрастното поколение в България. Продължава да се свързва с качество, липсващо през годините и то на достъпна цена за средностатистическия български консуматор.
През годините Extra Zytnia се е доказала като отличен продукт на достъпна цена, което се оказва разковничето за успеха й не само на нашия, но и на чужди пазари.
|