Интервюта

експорт > пазари


Йоргос Диамантопулос: Има раздвижване на българския строителен пазар

Управляващият директор на „Дионисомарбле-България“ EООД пред exporter.bg за изминалата 2016 г. и очакванията през 2017 г.

„Най-големият пазар за нашия врачански камък е Китай. На второ място е гръцкия, а на трето българския. Наша продукция отива за строителни обекти в България“, казва Йоргос Диамантопоулос.


>>>
 

експорт > пазари


Димитър Янчев: Айгер създава продукти с висока добавена стойност и предлага иновативни решения, изцяло разработени от български инженери

За успеха, ролята на иновациите и цената да спечелиш доверието на световните лидери в бранша, разговаряме с управителя на „Айгер Инженеринг“ Димитър Янчев

“Нашият бизнес не е масов, ние произвеждаме специфични инженерни продукти, като всеки проект е различен, всеки клиент е различен”, споделя г-н Янчев пред  Exporter.bg

>>>
 

експорт > пазари


Дочо Стайков: APS има потенциала да заеме едно от челните места в света в производството на термо принтери

Генералният директор на APS Group в специално интервю за еxporter.bg за това, инвестицията от 3 млн. евро ще доведе до ще доведе до производство на нови изделия и стъпване на нови пазари

„В България има достатъчно находчиви хора, с опит и с хъс за работа, които биха могли, образно казано, да разбият някои стени“, казва Дочо Стайков.

>>>
 

компании > инвеститори


Стефан Стайков: Моята дългосрочна визия е индустриалните зони да се утвърдят като предпочитано място за работа, както за инвеститорите, така и за хората, които търсят добра работна среда

Изпълнителният директор на Национална компания Индустриални зони пред exporter.bg за това как да се спечели и съхрани доверието на чуждите инвеститори

„Нашата мисия е да убедим инвеститорите, независимо дали са български, или чуждестранни, че позиционирайки се на територията на индустриалните зони в страната ни, те биха били успешни. Един от нашите най-успешни инвеститори само след една година на производствена дейност вече удвоява своя бизнес. Няма по – добра реклама за инвестициите в България и за нашата компания от успеха на самите инвеститори“, казва Стефан Стайков.

>>>
 

експорт > пазари


Предвид мащабите на италианския пазар препоръчително за българските малки и средни предприятия е прилагането на нишов маркетинг, насочен към много специфичен и ясно дефиниран пазарен сегмент

„Другите възможности са фокусирането на първоначалните усилия към определена област на Италия с най-голям потенциал за продажба на продукта или обединяване на усилията за навлизане на пазара с други български производители от бранша“, казва в специално интервю за exporter.bg Надежда Иванова, търговско-икономически съветник в СТИВ – Рим.

„Намаляването на разполагаемия доход на домакинствата и най-вече на средната класа дава възможност за внос в Италия на потребителски стоки на цена по-ниска от средните равнища на пазара“, отбелязва Надежда Иванова.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 9 от 23
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер