експорт > пазари
Ангел Ангелов: Шансът на малките и средни предприятия на външните пазари е да спазват правилата
|
Управителят на „Джи И Фармасютикълс“ пред exporter.bg за правилата в бизнеса и конкурентоспособността на българските фирми на чуждите пазари
„Ако малките и средни фирми предложат продукт, гарантират качеството, което се очаква, гарантират гъвкавост и успеят да дадат малко по-ниска цена, не драстичнo по-ниска, тогава имат всички шансове на външните пазари“, казва Ангел Ангелов.
|
|
>>>
|
|
експорт > пазари
Има тенденция за нарастване дела на стоките с висока добавена стойност в българския експорт
|
Сергей Цветарски, председател на Националния статистически институт, пред exporter.bg за тенденциите в българския износ през 2015 г. и очакванията за 2016 г.
„Най-голям дял в структурата на износа на стоки през 2015 г. имат продуктите от индустриалните сектори“, отбелязва Сергей Цветарски.
|
|
>>>
|
бизнес > лица от бизнеса
Кирил Вътев: Ако ние не отстояваме националното си достойнство, никакви закони няма да ни помогнат
|
Собственикът на месопреработвателното предприятие „Тандем“ Кирил Вътев пред exporter.bg за бизнес климата в България, за правилата в бизнеса и предизвикателствата пред него
„Марката „Тандем“ се ползва с най-високо потребителско доверие. Това е най-важното за мен и винаги за това съм се борил. Най-ценното нещо в живота е доверието. Защото от недоверие можем да се разболеем. Когато има доверие, се работи с лекота“, казва Кирил Вътев.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Дочо Стайков: АПС Групата разполага с ресурс да постигне 20 % ръст на оборота през новата финансова година
|
Генералният мениджър на АПС Трейдинг ООД пред exporter.bg за четирите ключови думи, които правят една компания успешна
„Пазарът е определящ. В определени моменти се опитваме да го моделираме като предлагаме изделия, които са на съвсем друго ниво като технология“, казва Дочо Стайков.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Via Verde пуска на пазара нова серия вина Expressions
|
Експортните планове на компанията за реколта 2015 г. са насочени, както към европейските пазари, така и към САЩ, Япония, Китай, Хонг Конг и Русия.
„Винаги се стремим да създаваме вино, което разкрива потенциала на сортовете и тероара, вино със свой собствен характер и дух. Вино, което вдъхновява. Серия Expressions е вдъхновена от идеята за свободата да изразяваш себе си, своите чувства, мисли и емоции“, казва пред exporter.bg Мариана Василева, собственик на бранда Via Verde.
|
|
>>>
|
|
|
|
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>
|
Страница 10 от 23 |