коментари > анализи
Опитът на предприемача

|
Спомените на Александър Гиргинов сякаш описват днешното време, а не 30-те години на миналия век
В търговията има един закон – голям пласмент търпи малка печалба, но прави голям оборот. Има и друго: хората винаги се съблазняват, когато чуват думата „безплатно”. Годината е 1933, а с тази бизнес философия бъдещият драматург става издател
|
|
>>>
|
|
коментари > анализи
Портрети, които говорят

|
Надежда Михайлова-Сталянова и Владислав Миланов намериха куража да кажат, че царят е гол
“Езикови портрети на български политици” е едно отдавна очаквано четиво, защото нивото на речева култура на някои от българските политици е такова, че би накарало средностатистическия българин да се изчерви
|
|
>>>
|
коментари > анализи
Пазаруването като шопинг експириънс

|
Георги Кисьов, технически директор на РИСК Електроник, пред exporter.bg за онлайн продажбите на компютърна техника
За българина да отиде и да си купи нещо, е малък ритуал. Има някакъв шопинг експириънс в цялата работа. При другото просто кликваш с мишката. Може да е по-делово, по-удобно и дори по-евтино, но го няма преживяването от пазаруването, казва Георги Кисьов
|
|
>>>
|
компании > непублични компании
Да заложиш на истинските неща

|
Георги Кисьов, технически директор на РИСК Електроник, пред exporter.bg за приоритетите на компанията.
РИСК Електроник, която от 22 години оперира на българския пазар, създаде нова търговска фирма и силно започва да развива системния аутсорсинг.
|
|
>>>
|
за ценители > винен бизнес
Трябва да има бранд “Балканско вино”

|
Галина Нифору, директор на Тhе Balkans International Wine Competition, пред exporter.bg за това как балканските вина могат да станат забележим световен играч
Обединяване е ключовата дума за успеха на идеята за общ балкански бранд и мисля, че балканските винопроизводители са узряли вече за прилагането й, смята Галина Нифору
|
|
>>>
|
|
|
|
<< Начало < Предишна 21 22 23 Следваща > Последна >>
|
Страница 21 от 23 |