Коментари

коментари > анализи


Българският износ постигна нов рекорд през 2019 г. - 33.9 млрд. щ.д.

Групите стоки с най-голям износ са електротехника и електроника, енергоносители (горива и електроенергия), машини и апарати, мед и изделия от мед. Тези 4 групи стоки формират 36% от износа ни, показва годишния анализ на БСК, изготвен от Веселин Илиев.

Най-важният пазар за български стоки през 2019 г. е Германия – 14,8% от целия ни износ, при това – с положителен търговски баланс от почти половин милиард щ.д.

>>>
 

коментари > интервюта


Елвира Вергиева: Надявам се към края на годината да има раздвижване

Управителката на АТМ 91 Спед ЕООД пред exporter.bg за това как  безпрецедентната криза, породена от коронавируса, порази превозвачите и спедиторите

„Ключова роля за възраждането на транспортния бранш ще изиграят ръстът  на производството и възстановяването на търговските отношения. Другите фактори са цената на горивото, срокът за падеж на фактури, свързани с ремонт, горивото и наемите“, отбелязва Елвира Вергиева.

>>>
 

коментари > анализи


Българските фирми се интересуват от участие в онлайн събития с цел разширяване износа на техните продукти

Те имат нужда от консултация по конкретен въпрос, свързан с външнотърговската им дейност, показва проучване на БТПП

Секторите, които са интересни за фирмите при тази онлайн активност, са: хранително-вкусова промишленост, машиностроене, химическа промишленост, търговия на дребно, ИКТ, текстилна промишленост, транспорт и логистика

>>>
 

коментари > интервюта


Цветелина Николова: Нужен ни е повече оптимизъм, за да работим успешно

Управляващият директор на Катаржина Естейт и Платинум Брандс пред exporter.bg за силата на бранда във време на безпрецедентна криза като днешната, за онлайн продажбите и силното присъствие на избата в социалните мрежи

„Катаржина Естейт има добри продажби и стои стабилно на винения пазар. В момента хората залагат на познатото и сигурното, рядко експериментират“, казва Цветелина Николова.

>>>
 

коментари > анализи


Анкета на БТПП: 61% от фирмите очакват, че ще оцелеят, но няма да стигнат нивата преди пандемията

14% смятат, че ще достигнат нивата от преди кризата. Само за малка част (4%) кризата създава пазарни възможности и те прогнозират, че ще имат по-добри резултати от преди нея.

Негативните тенденции са налице при 6% от запитаните, които най-вероятно ще закрият фирмите.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 2 от 23
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер