Коментари

експорт > пазари


Предвид мащабите на италианския пазар препоръчително за българските малки и средни предприятия е прилагането на нишов маркетинг, насочен към много специфичен и ясно дефиниран пазарен сегмент

„Другите възможности са фокусирането на първоначалните усилия към определена област на Италия с най-голям потенциал за продажба на продукта или обединяване на усилията за навлизане на пазара с други български производители от бранша“, казва в специално интервю за exporter.bg Надежда Иванова, търговско-икономически съветник в СТИВ – Рим.

„Намаляването на разполагаемия доход на домакинствата и най-вече на средната класа дава възможност за внос в Италия на потребителски стоки на цена по-ниска от средните равнища на пазара“, отбелязва Надежда Иванова.

>>>
 

коментари > анализи


През 2025 година споделената икономика ще формира  50% от световния брутен вътрешен продукт

Българите споделят най-вече транспорт и жилища

Сред новите сектори на споделената икономика се нарежда споделянето на производствени активи, като co-working пространствата.

>>>
 

експорт > пазари


Ангел Ангелов: Шансът на малките и средни предприятия на външните пазари е да спазват правилата

Управителят на „Джи И Фармасютикълс“ пред exporter.bg за правилата в бизнеса и конкурентоспособността на българските фирми на чуждите пазари

„Ако малките и средни фирми предложат продукт, гарантират качеството, което се очаква, гарантират гъвкавост и успеят да дадат малко по-ниска цена, не драстичнo по-ниска, тогава имат всички шансове на външните пазари“, казва Ангел Ангелов.

>>>
 

експорт > пазари


Южна Корея е най-активен потребител на системата на експортно застраховане

След създаването на Корейската корпорация за експортно застраховане, нивото на използване на експортно застраховане рязко се увеличава до 21,7% средно годишно през 2003-2004 г. и нараства до 37,8% през 2009 г.

Анализ на Анна Кършовска за икономическия растеж на Южна Корея, вследствие на политиката на правителството за насърчаване на експорта, специално предоставен на exporter.bg.

>>>
 

експорт > пазари


Има тенденция за нарастване дела на стоките с висока добавена стойност в българския експорт

Сергей Цветарски, председател на Националния статистически институт, пред exporter.bg за тенденциите в българския износ през 2015 г. и  очакванията за 2016 г.

„Най-голям дял в структурата на износа на стоки през 2015 г. имат продуктите от индустриалните сектори“, отбелязва Сергей Цветарски.


>>>
 
<< Начало < Предишна 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Следваща > Последна >>

Страница 11 от 23
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер