експорт > пазари
Предвид мащабите на италианския пазар препоръчително за българските малки и средни предприятия е прилагането на нишов маркетинг, насочен към много специфичен и ясно дефиниран пазарен сегмент

|
„Другите възможности са фокусирането на първоначалните усилия към определена област на Италия с най-голям потенциал за продажба на продукта или обединяване на усилията за навлизане на пазара с други български производители от бранша“, казва в специално интервю за exporter.bg Надежда Иванова, търговско-икономически съветник в СТИВ – Рим.
„Намаляването на разполагаемия доход на домакинствата и най-вече на средната класа дава възможност за внос в Италия на потребителски стоки на цена по-ниска от средните равнища на пазара“, отбелязва Надежда Иванова.
|
|
>>>
|
|
коментари > анализи
През 2025 година споделената икономика ще формира 50% от световния брутен вътрешен продукт

|
Българите споделят най-вече транспорт и жилища
Сред новите сектори на споделената икономика се нарежда споделянето на производствени активи, като co-working пространствата.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Ангел Ангелов: Шансът на малките и средни предприятия на външните пазари е да спазват правилата

|
Управителят на „Джи И Фармасютикълс“ пред exporter.bg за правилата в бизнеса и конкурентоспособността на българските фирми на чуждите пазари
„Ако малките и средни фирми предложат продукт, гарантират качеството, което се очаква, гарантират гъвкавост и успеят да дадат малко по-ниска цена, не драстичнo по-ниска, тогава имат всички шансове на външните пазари“, казва Ангел Ангелов.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Южна Корея е най-активен потребител на системата на експортно застраховане

|
След създаването на Корейската корпорация за експортно застраховане, нивото на използване на експортно застраховане рязко се увеличава до 21,7% средно годишно през 2003-2004 г. и нараства до 37,8% през 2009 г.
Анализ на Анна Кършовска за икономическия растеж на Южна Корея, вследствие на политиката на правителството за насърчаване на експорта, специално предоставен на exporter.bg.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Има тенденция за нарастване дела на стоките с висока добавена стойност в българския експорт

|
Сергей Цветарски, председател на Националния статистически институт, пред exporter.bg за тенденциите в българския износ през 2015 г. и очакванията за 2016 г.
„Най-голям дял в структурата на износа на стоки през 2015 г. имат продуктите от индустриалните сектори“, отбелязва Сергей Цветарски.
|
|
>>>
|
|
|
|
<< Начало < Предишна 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Следваща > Последна >>
|
Страница 11 от 23 |